Search This Blog

Monday, March 28, 2016

Cappadocia, Turkey.

Cappadocia, Turkey is the historic area of central Anatolia bounded by the towns of Hacıbektaş, Aksaray,Niğde and Kayseri (map). It was known asCappadocia in ancient times, and is still calledKapadokya informally today.
Cappadocia is Turkey's most visually striking region, especially the "moonscape" area around the towns ofÜrgüp, Göreme, Uçhisar, Avanos and Mustafapaşa (Sinasos), where erosion has formed caves, clefts, pinnacles, "fairy chimneys" and sensuous folds in the soft volcanic rock.
Although the volcanic landscape can appear inhospitable, the mineral-rich soil is excellent for growing vegetables and fruits, making Cappadocia a rich agricultural region. It has always been one ofAnatolia's prime grape-growing areas, and still boasts many productive vineyards and wineries.
The Bible's New Testament tells of Cappadocia, but in fact this part of central Anatolia has been important since Hittite times, long before the time of Jesus.


2 comments:

  1. Great with detailed information. It is really very helpful for us.
    Village Talkies a top-quality professional corporate video production company in Bangalore and also best explainer video company in Bangalore & animation video makers in Bangalore, Chennai, India & Maryland, Baltimore, USA provides Corporate & Brand films, Promotional, Marketing videos & Training videos, Product demo videos, Employee videos, Product video explainers, eLearning videos, 2d Animation, 3d Animation, Motion Graphics, Whiteboard Explainer videos Client Testimonial Videos, Video Presentation and more for all start-ups, industries, and corporate companies. From scripting to corporate video production services, explainer & 3d, 2d animation video production , our solutions are customized to your budget, timeline, and to meet the company goals and objectives.
    As a best video production company in Bangalore, we produce quality and creative videos to our clients.

    ReplyDelete
  2. Bay Benjamin Lee'den ALDIM KREDİ NEDENİYLE ŞİMDİ FİNANSAL OLARAK DÜŞÜNÜYORUM. İşimi kaybettikten ve bankam tarafından kredi reddedildikten sonra Bay Benjamin ile nasıl iletişime geçtiğimi kamuoyunun dikkatine sunmak istiyorum. ve kredi puanım nedeniyle diğer finans kurumları. Çocuklarımın ücretlerini ödeyemedim. Faturalarda geri kaldım, kiramı ödeyemediğim için evden atılmak üzereydim, bu dönemde çocuklarım koruyucu aile tarafından benden alındı. Ardından, iki çevrimiçi kredi şirketi tarafından soyulduğum arkadaşlarımdan ödünç aldığım 3.670 doları kaybettiğim çevrimiçi fon aramaya başladım. Bay Benjamin Lee'nin internette bir yerde bu e-postanın (247officedept@gmail.com) belirtildiği bir krediyle insanlara çevrimiçi olarak yardım ettiğini okuyana kadar, Hala bir akrabam olana kadar yaşadıklarımdan dolayı ikna olmadım. bir din adamı ayrıca %2'lik çok düşük bir faiz oranıyla devam eden kredi planından ve temerrüt cezası olmaksızın güzel geri ödeme koşullarından bahsetti. Onlarla iletişime geçmekten başka seçeneğim yok, +1-989-394-3740 mesajıyla yaptım ve Bay Benjamin bana geri cevap verdi. Başvurduğum 400.000,00 ABD Doları tutarında kredi uyarısı aldım. Borçlarımı ödemek ve bir iş kurmak için krediyi etkin bir şekilde kullandım ve bugün ben ve çocuklarım çok mutlu ve tatmin olduk. Onlarla e-posta yoluyla da iletişime geçebilirsiniz: (247officedept@gmail.com) WhatsApptext yardım hattı: +1-989-394-3740 Bunu neden yapıyorum? Bunu, internetteki dolandırıcılık kurbanı olmamak için krediye ihtiyacı olan birçok kişiyi kurtarmak için yapıyorum. Teşekkürler ve Tanrı hepinizi korusun, ben Horizon Park BC, Ukrayna'dan Oleksander Artem.

    ReplyDelete